Loading...

FAQ – Często zadawane pytania

Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami o naszych produktach. Poniżej znajdziecie Państwo także informacje o zasadach działania naszego sklepu internetowego.

  • Dlaczego warto wybrać dywan wełniany?

    Zachęcamy Państwa do zapoznania się z zaletami dywanów wełnianych, które opisujemy na tej podstronie: Dlaczego wełna.

  • Skąd pochodzi wełna, z której wykonane są dywany Agnelli?

    Dywany produkowane przez naszą firmę wykonane są z wełny pochodzącej z Nowej Zelandii oraz Wielkiej Brytanii. Wybór rodzaju surowca zależy od specyfiki danego produktu oraz techniki tkania. Przy produktach wytkanych z wełny nowozelandzkiej znajdziecie Państwo taką informację. Są to między innymi kolekcje Calisia oraz Superior.

    Nasza firma jako jedna z nielicznych nie kupuje gotowej przędzy. Wytwarzamy ją w naszej fabryce od etapu surowca.

  • Jak czyścić i dbać o dywany zakupione w Państwa firmie?

    Zapraszamy na dedykowaną stronę, na której opisujemy sposoby czyszczenie oraz pielęgnacji naszych produktów: Dowiedz się jak dbać o swój dywan?

  • Kolorystyka zdjęć może odbiegać od tych na realnym produkcie. Dlaczego?

    Ze względu na charakterystykę naturalnego surowca, jakim jest wełna, kolorystyka poszczególnych produktów może nieznacznie różnić się w stosunku do prezentowanych zdjęć. Dodatkowo odwzorowanie kolorów może zależeć od konfiguracji Państwa ekranu.

  • Czy nasze dywany posiadają atesty?

    Tak, wszystkie prezentowane na naszej stronie dywany posiadają atest higieniczny Polskiego Zakładu Higieny.

    Wełna, z której produkujemy nasze dywany posiada certyfikaty Woolmark oraz British Wool.

  • Jak mogę skontaktować się z obsługą sklepu internetowego Agnella.pl?

    Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: esklep@agnella.pl.

  • Jakie są terminy dostawy w sklepie internetowym Agnella?

    Konkretny termin dostawy zależy od wybranego rozmiaru i jest wyszczególniony przy danym produkcie.

  • Czy mogę zrezygnować z zamówienia po jego złożeniu?

    Tak, prosimy o wysłanie informacji o rezygnacji z zamówienia na adres: esklep@agnella.pl.

    Informacja o rezygnacji powinna zawierać numer zamówienia, może zostać także przesłana za pomocą formularza zwrotu.

  • Czy wysyłacie towary do innych krajów niż Polska?

    Nie, dostarczamy produkty wyłączenie na terenie Polski.

  • Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

    Status zamówienia wysyłamy w formie e-maila na adres podany w trakcie składania zamówienia.

    Status zamówienia można sprawdzić także na swoim koncie, pod warunkiem, że podczas składania zamówienia założyliście Państwo konto klienta. Do konta klienta można zalogować się tutaj.

  • Ile kosztuje wysyłka?

    Dostawa produktów zamówionych w sklepie internetowym Agnella jest darmowa.

  • Jakie są opcje dostawy i płatności?

    Produkty dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej. Umożliwiamy także odbiór osobisty w naszym sklepie firmowym w Białymstoku przy ul. Generała Władysława Andersa 42.

     

    W naszym e-sklepie możliwa jest płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24, który obsługuje wiele form rozliczenia, w tym przelewy elektroniczne, płatność kartą oraz Blik.

     

     

    Możliwe jest także dokonanie płatności przelewem tradycyjnym na konto bankowe.

    Dane do przelewu:

    Brintons Agnella Sp. z o.o.

    Bank: PKO BP SA

    Numer rachunku (PLN):  10 1020 1332 0000 1502 0752 0374

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, możliwe jest złożenie zamówienia bez rejestracji.

  • Jak mogę założyć konto i zalogować się do konta w sklepie internetowym?

    Założenie konta jest możliwe wyłącznie podczas składania zamówienia.

    Strona logowania znajduje się tutaj: Moje konto.

  • W jaki sposób przypomnieć hasło do sklepu internetowego?

    W celu przypomnienia hasła prosimy o skorzystanie ze strony: Przypomnienie hasła.

  • Jak mogę dokonać zwrotu zakupionego produktu?

    Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji opisane są na tej stronie: zwroty i reklamacje.

  • Jak mogę zapisać się do newslettera lub z niego wypisać?

    Opcja zapisania się do newslettera dostępna jest w stopce w sekcji „Zapisz się na newsletter”.

    Wypisanie się z newlettera możliwe jest poprzez link w stopce otrzymanego newslettera „Anuluj subskrypcję”. Dodatkowo rezygnację z otrzymywania wiadomości marketingowych, można przesłać na adres: rodo@agnella.pl.

  • Gdzie mogę kupić produkty, które nie są dostępne na sprzedaż w sklepie internetowym?

    Produkty nieoferowane w sklepie internetowym możecie Państwo kupić u naszych Partnerów, których lista znajduje się na tej stronie: Gdzie kupić.