Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami o naszych produktach. Poniżej znajdziecie Państwo także informacje o zasadach działania naszego sklepu internetowego.
Dlaczego warto wybrać dywan wełniany?
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z zaletami dywanów wełnianych, które opisujemy na tej podstronie: Dlaczego wełna.
Skąd pochodzi wełna, z której wykonane są dywany Agnelli?
Dywany produkowane przez naszą firmę wykonane są z wełny pochodzącej z Nowej Zelandii oraz Wielkiej Brytanii. Wybór rodzaju surowca zależy od specyfiki danego produktu oraz techniki tkania. Przy produktach wytkanych z wełny nowozelandzkiej znajdziecie Państwo taką informację. Są to między innymi kolekcje Calisia oraz Superior.
Nasza firma jako jedna z nielicznych nie kupuje gotowej przędzy. Wytwarzamy ją w naszej fabryce od etapu surowca.
Jak czyścić i dbać o dywany zakupione w Państwa firmie?
Zapraszamy na dedykowaną stronę, na której opisujemy sposoby czyszczenie oraz pielęgnacji naszych produktów: Dowiedz się jak dbać o swój dywan?
Kolorystyka zdjęć może odbiegać od tych na realnym produkcie. Dlaczego?
Ze względu na charakterystykę naturalnego surowca, jakim jest wełna, kolorystyka poszczególnych produktów może nieznacznie różnić się w stosunku do prezentowanych zdjęć. Dodatkowo odwzorowanie kolorów może zależeć od konfiguracji Państwa ekranu.
Jak mogę skontaktować się z obsługą sklepu internetowego Agnella.pl?
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: esklep@agnella.pl.
Czy mogę zrezygnować z zamówienia po jego złożeniu?
Tak, prosimy o wysłanie informacji o rezygnacji z zamówienia na adres: esklep@agnella.pl.
Informacja o rezygnacji powinna zawierać numer zamówienia, może zostać także przesłana za pomocą formularza zwrotu.
Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
Jakie są opcje dostawy i płatności?
Produkty dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej. Umożliwiamy także odbiór osobisty w naszym sklepie firmowym w Białymstoku przy ul. Generała Władysława Andersa 42.
W naszym e-sklepie możliwa jest płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24, który obsługuje wiele form rozliczenia, w tym przelewy elektroniczne, płatność kartą oraz Blik.
Możliwe jest także dokonanie płatności przelewem tradycyjnym na konto bankowe.
Dane do przelewu:
Brintons Agnella Sp. z o.o.
Bank: PKO BP SA
Numer rachunku (PLN): 10 1020 1332 0000 1502 0752 0374
Jak mogę założyć konto i zalogować się do konta w sklepie internetowym?
Założenie konta jest możliwe wyłącznie podczas składania zamówienia.
Strona logowania znajduje się tutaj: Moje konto.
W jaki sposób przypomnieć hasło do sklepu internetowego?
W celu przypomnienia hasła prosimy o skorzystanie ze strony: Przypomnienie hasła.
Jak mogę dokonać zwrotu zakupionego produktu?
Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji opisane są na tej stronie: zwroty i reklamacje.
Jak mogę zapisać się do newslettera lub z niego wypisać?
Opcja zapisania się do newslettera dostępna jest w stopce w sekcji „Zapisz się na newsletter”.
Wypisanie się z newlettera możliwe jest poprzez link w stopce otrzymanego newslettera „Anuluj subskrypcję”. Dodatkowo rezygnację z otrzymywania wiadomości marketingowych, można przesłać na adres: rodo@agnella.pl.
Gdzie mogę kupić produkty, które nie są dostępne na sprzedaż w sklepie internetowym?
Produkty nieoferowane w sklepie internetowym możecie Państwo kupić u naszych Partnerów, których lista znajduje się na tej stronie: Gdzie kupić.